موفقیت

چگونه موفق زندگی کنیم؟؟؟؟

موفقیت

چگونه موفق زندگی کنیم؟؟؟؟

همه جاموفقیت راشناسایی کنیدوباآن همسازشوید

به خودتان یاد دهید که به هر جا می نگرید در آنجا موفقیت ر ا ببینید.به هر کجا که مینگرید در آنجا دارامندی و فراوانی هست.

سری به ساختمانهای تجاری شهرتان بزنید و به مغازه های لوکس آنجا نگاهی بیندازید.درباره ی هر یک از موقعیتها یی که در این مغازه ها نهفته است فکر کنید .می توانید در این باره فکر کنید که معماری که چنین ساختمانی را طراحی کرده است برای این کار پول زیادی به دست آورده است .یک ساختمان تجاری به تنهایی انعکاس دهنده ی این همه موفقیت است و شما می توانید این موفقیت را با تعداد دیگری از ساختمانهای شهرتان چند برابر کنید.

هرگز به خوشبختی دیگران غبطه نخورید .آن را تایید کنید و در مورد آن احساس خوبی داشته باشید زیرا آن ٬شاهدی است بر قابلیت تحقق آن..سپس به خود یاد آوری کنید که شما هم می توانید به موفقیت دست یابید .در هر جا که می توانید موفقیت را در آن بیابید به دنبال موفقیت بگردید.

همیشه با دیدن موفقیت احساس لذت و شادمانی بکنید ٬ چه مال شما باشد چه مال دیگران .چشمانتان را بگشایید و توجه داشته باشید که موفقیت در همه جا هست ٬در همه جا و بوفور.اگر شما بتوانید افکارتان را به روی دارامندی بگشایید ٬می تواند مال شما نیز باشد. هیچ وقت نگید هی! ما که شانس نداریم .که با همین جمله کوتاه امکان رسیدن به موفقیت را از خود سلب میکنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما ــ تراژدی عشق پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام دوست عزیز...
وبلاگ خوبی داری
میتونم بپرسم تخصص شما در چه زمینه ای هست؟؟

آیدا پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://dating2010.mihanblog.com

سلام دوست گلم.امیدوارم خوب و سرحال باشی .[قلب][قلب][قلب][قلب]

وبت رو دیدم.خیلی مفیده.مطالب مناسبی رو به کار گرفتی.کارت درسته.

بهت تبریک میگم.[دست][دست][دست][دست]

امیدوارم که موفق و موید باشی و امید به زندگی همیشه توی قلبت بمونه.

[گل][گل][گل][گل][گل]

راستی عزیز اگه دوست داشتی یه سری به وب من هم بزن.خوشحال میشم.

منو ببخش که خودم رو معرفی نکردم.[گریه][گریه][گریه]

من ایدا هستم.شما رو هم دعوت میکنم تا به وبلاگ من سر بزنید.

[نیشخند][نیشخند][خنده][خنده]

ادرسشو برات مینویسم.http://dating2010.mihanblog.com

یه گروه دوست یابی خیلی جالبه.

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

در ضمن میتونی به گروه یاهوی من هم بپیوندی

محل کاملا ایده ال برای تبادل اطلاعات تجربیات و نظرات

بین جمعیت بزرگی از اعضای شبکه ی نت هستش.

بهت توصیه میکنم حتمآ عضو بشی.[خنده][خنده][خنده][خنده]

این ادرسشه:http://groups.yahoo.com/group/dokhmarkhanoooom

ازت میخوام منو لینک کنی.به اسم پاتق دختر پسرای ناز و با حال ایرانی

فراموش نکنی ها.منم لینکت میکنم.بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد