موفقیت

چگونه موفق زندگی کنیم؟؟؟؟

موفقیت

چگونه موفق زندگی کنیم؟؟؟؟

سخن روز

برای شروع باید باور داشته باشی که میتوانی سپس با اشتیاق شروع کنی.

نظرات 2 + ارسال نظر
باقری سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

من خراباتیم از من سخن یار مخواه
گنگم از گنگ پریشان شده گفتار مخواه

من که با کوری و مهجوری خود سرگرمم
از چنین کور تو بینایی و دیدار مخواه

چشم بیمار تو بیمار نموده است مرا
غیر هذیان سخنی از من بیمار مخواه

با قلندر منشین گر که نشستی هرگز
حکمت و فلسفه و آیه و اخبار مخواه

مستم از باده ی عشق تو و از مست چنین
پند مردان جهان دیده و هشیار مخواه

عرض ادب واحترام وتبریک به مناسبت عیدنوروزبه شما دوست بزرگوارامیدوارم لحظات مبارک ومعنوی را دراین سال داشته باشین.ارادت

رها یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.sighvenus2comback.blogfa.com

با سلام و تبریک ماه نو، روز نو ، و امید واری روزگاری نو

دلم چون کودکی دلگیر، پا را بر زمین کوبد
که "عمر خویش می خواهم!
روان و راحت و آرام جان خویش می خواهم!"
...
...
دل تنگم! مزن سنگم! توانم نیست
آری! آشیانم نیست!
یار مهربانم نیست!
بی جرم از برم دامن کشیده است او
من خود، زخمی ام زین غم
مزن سنگم دل تنها! مزن سنگم!
توانم نیست..


سبز باشی و سربلند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد